Hogyan dolgozunk mi?

Mire számíthatsz, a közös munka során?

Elengedhetetlennek tartom, hogy betekintést engedjek a munkafolyamatainkba.
Szerintem minden olyan ügyfélnek, aki online szolgáltatást vesz igénybe, látnia kell, milyen fázisokon megy keresztül a készülő projektje.

Egy ilyen nagyobb kaliberű, a márkád, vállalkozásod jövőjére is nagy hatással lévő munka során fontos, hogy bizalmi kapcsolatot alakítsunk ki egymással, hiszen csak így tudom megfelelően átélni az érzelmi oldalt, a mondanivalód és a küldetésed, így tudom magam beleélni a célkitűzéseidbe.

Egy alapos személyes vagy telefonos/videós konzultáció során szó szerint felmérjük egymást!

Ha megismertük egymást, meghallgattam az igényeket és feltettem minden fontos kérdést személyesen is, akkor tudok adni átfogó tanácsokat és árajánlatot.

Ha túl vagyunk ezen a meghatározó részleten, akkor szerződéskötés után nekiállunk a közös munkának.

Szükségem lesz rád végig. Szükségem lesz az érzéseidre, a pontos kívánságlistádra, a vevőid tulajdonságaira, vágyaira, félelmeire. Első körben adok neked írásbeli házit, hogy ezt alaposan kielemezhessük.

Ha ki – és feldolgoztuk a házit, akkor kezdődhet az arculati munka és kitűzlek a falamra 😉

Ki ám, mindent felírok és felragasztok egy nagy táblára, impulzusokat, képeket, érzéseket keresek. Majd amikor megvagyok ezzel, elküldök neked egy moodboardot. Abban minden benne lesz amit én kidolgoztam neked. Meghatározom a színeidet, a betűidet, a stílusodat, és izgalmas dolgot rakok össze neked. Ez a kedvenc részem, itt hagyom szárnyalni a fantáziám 🙂

Ha kidolgozásra kerültek az arculatod fő részletei, akkor jöhet a logó és honlap megvalósítás!

A logóhoz felhasználom a kis moodboard cuccunkat, újra körüljárom és addig készítem a variációkat, amíg azt nem érzem, hogy ez nagyon oké, használható.

Akkor jössz te és szétzúzod
Amivel semmi gondom, ilyenkor mondja a GPS, hogy újratervezés, benne van a pakliban

Szóval te megemészted, elveszel vagy hozzáraksz, kialakítjuk a véglegeset együtt.

Amikor megvannak tehát a színeink, a betűink, a logónk és már totál tűzben égünk, én leülök és nekiugrom a honlap design tervének, ezzel a sok összegyűlt információval és impulzussal! Már előre tapsikolok, mert ez a másik terület amiben szárnyalni tudok 🙂

Fontos:
A tervezés során NEM SABLONT FOGOK ÁTDOLGOZNI NEKED! Nem töltök le semmit és színezem át. Kizárt dolog, hogy ilyet tegyek valakivel, aki rámbízza a márkájának az egyik legfontosabb részét…

…de hogy ennél a meghatározó résznél mire számíthatsz, azt a következő posztból ugyan ilyen részletességgel megtudhatod