Legyen ez a lépés márkád legjobb döntése
Vedd igénybe a személyre szóló tanácsadást, hogy félreértések nélkül kezdhessük a közös munkát

nyil
Kreatív konzulens - Kern-Czink Krisztina
Helló, Krisztina vagyok - a te designered
Neked a honlapkészítés játék? Kísérletezés? Jó móka?
Olyasmi, amire elverheted a pénzedet és az idődet?

Ha nem, akkor én vagyok az embered.

Ezen a tanácsadáson minden részletet megbeszélünk a honlapoddal
kapcsolatban, hogy felesleges köröket, sok pénzt és ősz hajszálakat spóroljak meg neked.

Miért lesz különösen hasznos neked ez a tanácsadás?

Mert a honlaptervezés és -készítés korántsem olyan egyszerű dolog, mint ahogy sokan hiszik.

A jó – és pénztermelő – honlap sosem hasraütésre készül, hanem egy átgondolt stratégia részeként.

Egy ilyen projektbe csak úgy érdemes belevágni, hogy minden részletkérdésre tiszta és világos válaszaink vannak.

Ahogy egy vállalkozás is akkor lesz stabil, ha biztos, jól átgondolt alapokra építjük, úgy az arculattervezéshez, weboldalkészítéshez is megfelelő alapok kellenek.

Ebben a folyamatban a leendő ügyfél alapos megismerése, céljainak és márkájának feltérképezése éppen olyan fontos, mint a megfelelő színek, betűtípusok kiválasztása, a felhasználóbarát struktúra felépítése és a tökéletes programozás.

Az eddigi tapasztalataim alapján úgy vélem, hogy rendkívül fontos egy részletes árajánlatkérés és egy minden részletre kiterjedő személyes vagy online ismerkedés, hiszen ha megfelelő minőségű munkát szeretnék kiadni a kezeim közül, akkor:

– tisztában kell lennem azzal, hogy neked milyen a személyiséged, hogy működsz munka közben,
– tudnom kell, milyen munkafolyamataid vannak,
– ki a célközönséged/csoportod (kiknek értékesítesz és kiknek nem, mire vágynak),
– mit szeretnél elérni a honlapoddal,
– milyen egyéb vállalkozói célkitűzéseid vannak.

Ez a tanácsadás egy befektetés a te biztonságodba.

A tanácsadás elősegíti, hogy mindketten elkerüljük a felesleges, haszontalan időhúzó kommunikációs köröket.

A célom, hogy a pénzedet benn tartsam a zsebedben és hogy csak annyit fektess be belőle a honlapodba, amennyit valóban szükséges.

Az igényeid meghallgatása után olyan kérdéseket teszek fel neked, ami a munkánkhoz elengedhetetlenül szükséges. Az is lehetséges, hogy egyes részletekre te nem gondoltál még, vagy esetleg nem is tudtál a létezésükről, nekünk viszont fontos lehet az ajánlattételhez, a honlap lehetséges struktúrájának ésszerű átgondolásához, személyre szabott ötletek kidolgozásához.

Milyen témákban kaphatsz még személyre szóló tanácsokat tőlem?

– A vállalkozásod és a céljaid ismeretében segítek átgondolni, milyen menüpontokra van szükséged.
–  Részletesen átvesszük, milyen utat járhat be az ügyfél/vevő a honlapodon.
–  Megbeszéljük, hogyan érdemes felépíteni felhasználóbarát módon a főoldalad és az egész weboldalad.
–  Javaslok neked olyan kiegészítő lehetőségeket, amik megkönnyíthetik a munkádat.

Ezekkel a tapasztalati kérdésekkel és tanácsokkal sok időt és rengeteg utómunkát, azaz pénzt tudsz megspórolni.

– Így kiválthatsz egy bizonytalanul megírt árajánlatkérést, hiszen a beszélgetés, a felmérés és a kutatómunka alapján precíz ajánlatot tudok összeállítani neked.

– Ez a tanácsadás felkészít téged arra is, hogyan légy tudatos megrendelő, és biztonságot ad a közös munka során, mert aktív részese leszel a munkafolyamatoknak.

– A tanácsadást tekintheted befektetésnek, hiszen az egyik legfontosabb pénztermelő online marketingeszközöd sorsát veszed a kezedbe.

– Ha pedig úgy döntesz, hogy velem szeretnél dolgozni, akkor a tanácsadás díját beszámítom a munkadíjba, így a megrendelőmként ezzel csak nyerhetsz.

Csak egy történet a sok közül, avagy miért fontos, hogy már a közös munka megkezdése előtt egy nyelvet beszéljünk:

Volt egy ügyfelem 2019-ben, aki szeretett volna egy EGYSZERŰ honlapot. Mivel ez sajnos ez sosem ilyen „egyszerű”, megkértem, hogy találkozzunk, vagy beszéljünk erről legalább telefonon, mert lehet, hogy ami az ő fejében egyszerű, azt egy honlapon megvalósítani egyáltalán nem rutinmunka.
Be is jött a megérzésem. Ugyanis a sok, valóban egyszerű menüpont között szerepelt egy kakukktojás is, egy összetett időpontkérő rendszer és naptárfunkció, ami eleve megdobta az alap weboldal árát.
Így ha nem egyeztetem le és kérdezem őt ki az elején a pontos elképzelésről és a menüpontokról, azaz elhiszem, hogy „csak egy egyszerű” alap oldalra van szüksége, akkor mindkettőnknek kellemetlen lett volna a munkafolyamatok közepén, vagy ne adj isten a végén szembesülni ezzel a helyzettel.
Neki azért, mert nem tudtam volna tartani az árajánlatomat, nekem pedig azért, mert kényelmetlen lett volna utólag elmagyarázni, hogy miért kell kérnem több pénzt, ha szeretné igénybe venni ezt az opciót.

Többek között az ilyen esetek miatt lényeges, hogy egy tanácsadás keretein belül meg tudd fogalmazni az igényeidet, mi pedig a több éves tapasztalattal a hátunk mögött a megfelelő irányt mutassunk neked, és okos, megtérülő megoldásokat tudjunk ajánlani.

A te célod az én célom is.

Ez pedig az, hogy élvezd és szeresd használni a weboldalad, és jó élményként gondolj vissza az együttműködésre.

A tanácsadás három részből áll:

1. Személyes kérdőív:
Küldök e-mailben egy kérdőívet, melyben a márkáddal, célcsoportoddal kapcsolatos kérdéseket teszek fel neked, mely segítségemre lesz, hogy a megfelelő személyes ötletekkel, tanácsokkal láthassalak el.

2. Elemzés:
Körülbelül 2 órát töltök el a márkád kielemzésével, ötleteket, tanácsokat, megvalósítási módokat írok fel, ezt minden esetben át fogom
nyújtani neked Word doc. formájában.

3. Személyes vagy online találkozó:
Meghívlak egy kávéra/sütire, és elmondom, mit állítottam össze neked, és hogy szerintem hogyan és mivel tudom támogatni a márkádat, vállalkozásodat. Mire van mindenképpen szükséged, és mire nem érdemes költened.

Mennyibe kerül a tanácsadás összesen?

A tanácsadás ára 40.000 Ft, mely tartalmazza:

– a fent leírt három pontot, összesen tehát legalább 4 órányi munkát és az ötleteket írott formátumban,
– a beszélgetésünkről készült hangfelvételt az ötletekkel, tanácsokkal, amit szintén átnyújtok neked.

A személyes tanácsadás hossza 2 óra. A megbeszélés során annyi kérdést teszel fel, amennyi csak eszedbe jut, olyanokat, amikből tudsz építkezni, megbeszéljük pontosan, hogy mi kell a márkádnak, hogy kiknek értékesítesz és mik a távoli céljaid.

Ezután én e-mailben részletes árajánlatot küldök neked a megbeszélt szolgáltatásokra.

Amit még garantálok:

– Csak olyan szolgáltatást ajánlok Neked, amire valóban szükséged lesz!
– Nem foglak olyan ötletekkel bombázni, amelyek tőled vagy a vállalkozásodtól idegenek.
– Nem foglak szétfrusztrálni, hogy azt érezd, a honlapod csak aránytalan anyagi áldozatok révén valósítható meg.
– Nem fogok szakszavakat használni csak azért, hogy a szakértőbbnél is szakértőbbnek tűnjek. Minden információt „embernyelven”     fogok megosztani veled.
– Ha úgy érzed, a tanácsadás semmit sem segített neked, visszautalom a tanácsadás árát. Bár erre még nem volt példa.

tedd meg ezt a lépést márkád érdekében!
Keressünk egy időpontot és kezdjük el együtt a munkát

nyil